Een kaartje voor jou!

Jan werkt nog niet zo heel lang bij een webshop in zonwering. In de webshop bieden ze zonwering op maat aan en de levertijden van de producten zijn enkele weken. Het valt Jan op dat klanten regelmatig bellen met de vraag wanneer ze hun zonnescherm, screen of markiezen gaan ontvangen. “Hier moet toch iets aan gedaan kunnen worden” denkt hij.

Diezelfde avond tijdens het avond eten merkt zijn vrouw dat Jan in gedachten verzonken aan de tafel zit. “Wat is er aan de hand Jan” zegt ze. Jan kijkt op en verteld wat zijn gedachten bezig houd. “Waarom stuur je ze geen kaartje” zegt zijn vrouw. “een kaartje” reageert Jan vragend. “Ja, een aansichtkaart met een persoonlijke boodschap erop. Je bedankt je klant voor zijn bestelling en geeft een indicatie van de levertijd” reageert de vrouw van Jan.

Het idee laat Jan niet los en de volgende dag laat hij een aantal aansichtkaarten drukken. Hij heeft een mooie foto van een luxe zonnescherm uitgezocht en deze op de voorkant geplaatst. Enthousiast pakt hij de pen en schrijft “Bedankt schat! Kus Jan”.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *